Na een korte pauze afgelopen zomermaanden zijn we als Stichting ABaCus vol goede moed begonnen aan de tweede helft van 2016. Er is nogal wat gebeurd de afgelopen maanden. In Ghana werd in Abepotia de nieuwe werkplaats van AMO Programme geopend. Ook in het bestuur van stichting ABaCus heeft een flinke verbouwing plaatsgevonden. Evelien van Beek heeft na 17 jaar (!) besloten om te stoppen met haar werk als voozitter van stichting ABaCus. Een weloverwogen besluit. Via deze weg willen we Evelien ontzettend bedanken voor al die jaren inzet! Ook Ed van Drumpt, algemeen bestuurslid en onderdeel van de PR commissie heeft besloten na 4 jaar zich voor andere zaken in te gaan zetten. Ook via deze weg Ed bedankt voor alles.

Aangezien Evelien en Ed plekken in het bestuur open laten hebben we afgelopen week een bestuursvergadering met enkele geïnteresseerden gehad. In de komende maanden zullen we met elkaar een nieuwe bestuurssamenstelling bespreken zodat het mooie werk wat we doen voortgezet kan worden!