De bouw van de nieuwe werkplaats is in de laatste fase beland. De aannemer in Ghana heeft aan onze partner, stichting Bouwen, inmiddels laten weten dat hij verwacht de nieuwbouw eind oktober (2015) af te ronden. Geweldig nieuws! Uit de foto’s blijkt ook dat de nieuwbouw grote vorderingen maakt. Het dak zit er inmiddels op en de kozijnen zijn geplaatst.

Tegels worden gelegd en het laatste schilderwerk is gestart. Ook het omliggende land wordt gereed gemaakt voor de oplevering.

vloerEen volgende klus is dat de nieuwe werkplaats moet worden gevuld met (nieuwe) machines. Hier wordt inmiddels hard aan gewerkt. Er zijn al enkele machines aangeschaft door de werkgroep nieuwbouw. Als alle machines aangeschaft zijn worden deze verscheept naar Ghana. Doelstelling is om eind 2015 de nieuwe werkplaats van AMO Programme officieel te openen.

Ondertussen wordt er door AMO Programme in de huidige werkplaats hard
gewerkt aan een grote binnengehaalde order (leermaterialen) voor Action Aid. Aan alle kanten wordt er dus hard gewerkt!